Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


torsdag 24 maj 2012

Sjal/scarfs

Ibland är man efterklok. Hur tänkte jag när jag köpte denna härva garn????? Förmodligen bara på pengar och inte på att jag skulle stå här hemma och nysta upp.

Här är den första spindeln virkad och det ska bli ca 27 stycken till för att det ska bli en liten sjal eller en scarf beroende på hur den ska användas.












Resultatet av några timmars virkande och lite vägledning...... Tack Kungen & Majkis hade inte klarat detta utan din hjälp. Nu känner jag mig väldigt nöjd efter att ha klarat av det här.

Mönstret hittar du här: http://www.kungenomajkis.blogspot.se/2012/05/virkad-sjal-nu-med-spetskant.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar