Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


fredag 17 oktober 2014

Babblarna

Efter x antal timmar är nu de 6 Babblarna kompisarna färdiga. Det har varit mycket pill. Nästa anhalt för dem blir att ta hatten & träffa barnen i Babblarna gruppen på mitt jobb.  Doddo, Diddi, Dadda, Bobbo, Babba och Bibbi har blivit favoriter hos barnen. Det är så spännande att använda dessa i språkarbetet med barnen. Nu väntar jag på att mitt kakfat ska göra mönster till de nya i Babblarna gänget Gagga, Giggi, Goggo, Faffa Sissi och Vovvo. 

Mönstren kommer från Mitt kakfat (www.mittkakfat.blogg.se) det ligger även på www.hattenforlag.se
Jag har använt mig av garnet Jasmine 8/4 till alla figurerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar