Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


söndag 23 september 2012

En damkeps och en påse bullar


Ännu en helg har gått och det har blivit lite virkat.........

Fick en förfrågan om jag kunde virka en mössa likadan som hon redan hade. Det visade sig dock att den befintliga mössan var patentstickad (mössan till höger på den vänstra bilden) och det kan jag absolut INTE. Men efter lite letande hittade jag en snarlik bland Svarta Fårets möss mönster. Jag blev nöjde med resultatet, hoppas kunden också blir det.


I gårkväll "knådade" jag ihop två kanelbullar som lille A ska få ha med sig till sin förskola på kanelbullensdag den 4 oktober, då de har kanelbulls drop in för föräldrar och syskon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar