Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


fredag 2 maj 2014

Tre månaders sedan sist



Hjälp vad tiden springer iväg! För att överhuvudtaget få gjort ett inlägg får det allt bli från mobilen. Sköna maj är redan här och virknålen har fått jobba sedan januari när jag sist skrev. 
Först ut blev små små ballerinantossor till ett litet kusinbarn.
Minstingen i familjen (snart 3 år) har fått ett eget kök som självklart förgylls av lite virkpimpade tillbehör. Grunden till köket är som hos så många andra från Ikea. 
Under senvintern fick jag en beställning på en pingvinmössa till en liten tjej. 
Har en godvän hemma där jag kommer ifrån som har fått dille på vimplar. Jag tycker också väldigt mycket om vimplar men har aldrig vågat mig på att sy, har bara hållt mig till den virkade varianten ännu. Senast blev det en mini vimpel till min vita köksgardin
Som tur var så har Fröken Emmas pyssel haft en tävling och jag blev lycklig vinnare av en vimpel som jag fick bestämma utseende på. Den pryder nu min hall 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar