Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


lördag 4 oktober 2014

Välgörande penna

Nästa vecka är det Europeiska Dyslexiveckan. Eftersom jag har ett barn med dyslexi & ett med läs & skrivsvårigheter så vill jag bidra på något vis. Resultatet blev en nyckelring med en virkad mini penna i. Den kan köpas genom att skicka ett mail. Pris 50kr & 45kr från varje penna skänker jag till FDB Föräldraföreningen för Dyslektiska Barn

Mönstret kommer från www.growingbelly.blogg.se

1 kommentar:

  1. Snygga! Den veckan har jag missat helt! Jag är också med i dyslexiförbundet för jag är dyslektier. Vad bra att du uppmärksammar dagen med att sälja dina fina pennor. En som också lyfte fram dyslexi och vad den kan ställa till mer en bara bokstäver som hoppar hit och ditt var prins Phillip i lördags i TV. Jag har haft svårt att arbeta i arbetslag. Svårt att bli accepterad med mitt handikapp. Det behövs mycket stöd och förståelse för att plats in i dagens ramar. Det är viktigt att ha en chef som förstår handikappet för att få rätt stöttning. Hoppas ditt barn får den stöttningen i skolan och förståelsen i livet framöver.

    SvaraRadera