Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


måndag 20 juli 2015

Babysandal med mönster

Fick en beställning på en liten babysandal. hittade inget färdigt mönster så har knåpat ihop ett eget mönster med hjälp och inspiration av häfte virka babyleksaker i TILDA (art.nr. 901-1213) från Svarta Fåret. Mönstret har jag skrivit ner och jag hoppas att det kan vara till hjälp, glöm inte att länka till mitt mönster om du lägger ut det på sociala medier.


Mönster Babysandal

Krånglar länken så maila mig så skickar jag mönstret. leas3leas3@gmail.com





 
  


 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar