Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


söndag 26 juni 2016

Fönster

Här hemma pågår renovering för fullt. I en av innerväggarna ska det göras hål för att öka ljusinsläppet. Ett fönster ska pryda hålet. När jag fick det var det alldeles trärent. Idag har jag tagit hjälp av en god vän UggledaLen för att få till känslan av ett ladugårdsfönster. 
Så här såg det ut när jag åkte till UggledaLen. Efter ett möte med en magisk färg som bokstavligen slabbades på, lite torrborstning och avslutning med lack. Kom jag hem med ett helt annat fönster. 
Dessa använde jag mig av & resultatet blev detta:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar