Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


tisdag 5 juni 2012

Det blir en följetång

Det går inget vidare med att fixa markiserna till baksidan. Började sy på min maskin men den orkade inte med extra stark tråd och 100 nål.
Tog med mig jobbets symaskin hem idag som är nyare och starkare. Självklart fanns ingen instruktionsbok med och jag har aldrig använt den men att spola tråd och sy raksöm kan ju inte vara så svårt? Lyckades fixa det och allt gick som en dans. MEN baksidan såg ut som skrutt och jag lyckas inte fixa till stygnen.

Skam den som ger sig, fortsättning följer
En liten uppdatering. Det finns 8 fjärilsbokmärken kvar i affären till förmån för fjärilsbarn & EB föreningen. Shoppa loss och hjälp dessa barn. (se tidigare inlägg)

Här hittar du affären där fjärilsbokmärkena säljs: Old and white
Läs gärna om Natalie som krossade mitt hjärta och är anledningen till fjärilsbokmärkena: http://ebifamiljen.blogspot.se/
EB föreningen: http://www.ebforeningen.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar