Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


söndag 20 januari 2013

Mycket har hunnits med..........

Nu är det så där galet längesedan jag var här och uppdaterade igen. Ibland bara hopar sig allting och lägger sig på hög. Och det är precis så det varit nu en längre tid. Jag har så mycket jag vill, ska och måste hinna med, men det går sällan ihop. Så antingen, har jag för lite tid, annars har jag för mycket att göra eller så är det någon som tar min tid.
Hur som helst så har det hunnits med lite pyssel här inne i stugvärmen mellan jul och nyårsbestyr, sjukdommar, pluggande och jobb.
Årets julkort blev självklart virkpimpade med små söta hjärtan

Årets julgran pryddes med lite hemma pyssel. Dessa små söta smälta snögubbar har jag och lilla E gjort efter att ha tittat in hos Kungen och Majkis

E och hennes kompis är just nu inne i någon form av pärlplatts tillverkning på löpandeband. Här har det tillverkats tomtar och äpplen som fick pryda granen.


Även lille A 1½ år har pysslat. Denna fina gran har han gjort på förskolan.

Själv har jag mäst hållt mig till virknålen vilket har resulterat i en mössa och tubhalsduk till mig och en mössa till E.

En av barnens kusiner undrade om jag inte kunde virka henne en muffins som hon sedan skulle sy dit fina knappar på. Så det blev en liten chokladmuffins som jag med spänning väntar på att få se prydd med knappar.                                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar