Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


söndag 8 februari 2015

Bebis!!!

Under hösten har jag haft en växande kusin och självklart var jag ju tvungen att virka något. Presenten var dock klar långt innan kusinbebisen kom. Som så himla många gånger förr så hittade jag inspiration hos Kungen & Majkis. Hon hade gjort en mobil till sin systerson och den var bara så underbar, jag knyckte ideén rakt av.




Så här blev mitt resultat och mönstren har jag plockat från olika ställen
Svampen från boken Virkligheten
Snigeln från Kungen & Majkis
Ugglan från Fru Persson
Grodan & Lodjuret från Virkverket
Bladgirlangen är ett eget hittepå
Lille Tage har nu fått sin mobil och lligger och tittar på skogensdjur medans hans mamma och pappa byter blöja på honom
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar