Alla bilder på bloggen är privata och får självklart inte användas av någon annan.

Hittar du något mönster som du vill använda så se till att länka till rätt källa.



Tack för visad respekt

leaS har också en hemsida - leasef.se och en facebooksida - leaS


söndag 8 februari 2015

Lite smått & gott

Jag har virkat lite för ovanlighetens skull............
Jag som inte trodde jag gjort så mycket sedan sist men det hade jag tydligen. Tycker aldrig att jag hinner virka längre men av bilderna att dömma virkar jag nog ganska ofta.
Min systerdotter fyllde 4 år i oktober och hon önskade sig danskläder så då fick det bli ett par benvärmare till den fina dansdräkten.

 

Jag har en jobbarkompis som fryser så om sina fötter så hon beställde något varmt och gosigt. Det fick bli ett par Knasfians tofflor. De var jätte roliga att virka och tanken var att det skulle bli ett par till både mig och dottern men det kom andra virksaker i vägen så det får väl bli till nästa vinter. Mönstret beställde jag av Knasfia     



 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar